Sabtu, 05 April 2008

Kesaksian Pemakai 02

Penyakit darah tinggi, buah pinggang, kekejangan kaki serta gaut sejak tahun 1988.

Saya Hj.Hamzah bin Hj.Ariffin seorang pesara berusia 67 tahun,menghidapi masalah kesihatan yang agak kritikal.Saya menghidapi penyakit darah tinggi,buah pinggang,kekejangan kaki serta gaut sejak tahun 1988.Pada awalnya masalah gaut ini berlaku dari 6 bulan sekali,3 bulan sekali,1 bulan sekali dan ke seminggu sekali.Dan akhirnya pada awal bln Mei 2005,saya mengalami stroke,dimana saya tidak lagi dapat berdiri dan berjalan seperti biasa.Pelbagai rawatan hospital,homeoparty saya lakukan namun tiada perubahan.Saya juga membuat rawatan selama 2 minggu di sebuah pusat rawatan di Sungai Rengit Kota Tinggi,Johor

Namun rawatan perlu dibayar tapi keadaan serupa sahaja.Pelbagai ikhtiar isteri dan anak saya lakukan hingga sampai rakan-rakan dan keluarga melakukan solat hajat dimasjid Jamek Bandar Tenggara memohon saya pulih.Alhamdulilah pada 15hb Ogos 2005 lebih kurang jam 10 pagi,rumah saya dikunjungi oleh bekas anak murid saya En Romzi Ithnin serta En Rahman Ithnin.Beliau menerangkan kepada saya tentang produk Tiens.Pada hari itu beliau menunjukkan cara guna Hypotension Apparatur.Bila saya mencuba dengan menekupkan ke pinggang dalam masa tak sampai 5 minit,saya terasa pergerakan darah berlaku.Saya berasa suatu yang baik.Pada 20hb Ogos 2005 ,En Romzi membawa saya beserta isteri dan anak mencuba rawatan TIENS Dream di Menara Pelangi Johor Bahru.Setelah lebih kurang 1 jam saya berbaring ditilam ajaib itu,beliau menyuruh untuk saya berdiri.Pada mulanya saya tidak yakin,tapi oleh kata-kata semangat beliau bahwa saya boleh!saya berdiri dan mula menapak kehadapan.

Sungguh menakjubkan dan kecerian terpancar diwajah anak dan isteri melihat keadaan ini.Saya mula yakin dan terus membeli produk yang dicadangkan oleh En Romzi iaitu High Calsium Lecithin Powder,Zinc Plus Powder,Dong Chong Cao, Chitosan,Antiliptea.Keesokan hari setelah saya mula memakan produk tersebut saya sudah boleh berjalan keluar rumah.Dan pada 23hb Ogos 2005 hasil duit simpanan anak saya,beliau membeli sebuah TIENS DREAM.Hasilnya beryukur saya setelah 2 minggu menggunakan saya telah menyimpan kerusi roda,tongkat dan dapat melakukan solat dalam keadaan sempurna.

Jutaan terimakasih kepada Produk Tiens,serta terimakasih kepada En Romzi Ithnin yang banyak memberi kata-kata perangsang setiap hari beserta dgn menunjukan cara guna Tien Dream serta lain-lain produk.Akhir sekali saya menyeru kepada rakan-rakan semua gunakanlah produk TIENS dan dapatkanlah khidmat nasihat serta rawatan dari En Romzi dan rakan-rakan beliau kerana mereka semua memang terlatih dan amat berbeza dari agen-agen syarikat lain.

Kepada sesiapa yang berasa kurang yakin taliponlah saya di talian 013 6101020 bertanya kepada Hajah Salmah@Hj.Hamzah atau datang terus kerumah saya untuk mencuba rawatan TIENS DREAM dialamat:

No 49 Jalan Bendahara,Bandar Tenggara,81000 Kulai Johor.(cikgu Hamzah)

Nama : Morris Kundapit
Alamat : Kampung Sawah, Tuaran
H/P : 0198106170
Produk : Calcium , Antilip Tea, Tong Chong Cao (Cordyceps) & Chitosan
Masaalah sakit gaut memaksa saya kerap cuti sakit dan kerana sering sakit akhirnya diberi kata dua oleh majikan semada terus bertugas ataupun berhenti. Ubat yang diberi oleh hospital hanyalah untuk kelegaan semantara. Produk kesihatan saya daripada syarikat jualan langsung juga tidak berkesan. Saya juga mempunyai masalah pencernaan, saya jarang ke tandas dan adakalanya hingga seminggu sekali.

Terima kasih kepada saudara Sunny Pariuk yang telah memperkenalkan produk Tiens kepada saya. Setelah seminggu menggunakannya, masaalah kesihatan saya telah sembuh sepenuhnya.

Kini, saya boleh menikmati pelbagai jenis makanan yang saya minati tetapi terlarang sebelum ini tanpa sebarang masaalah. Masalah pencernaan saya juga telah sembuh.

Sila coba agar anda juga boleh bersaksi

Nama : Sumion Sinti
Asal : Kudat
Umur : 50 Tahun
Produk : Antilip Tea

Saya disahkan oleh doktor menghidap penyakit darah tinggi dan gaut dari tahun 1999 lagi. Manakala isteri saya pula sukar untuk berjalan kerana kejang kaki. Setelah kami meminum Antilip Tea , darah tinggi dan gaut saya telah sembuh sepenuhnya. Isteri saya juga boleh berjalan seperti biasa.
Produk Tiens memang hebat !”


Puan Sabariah Abdullah
H/P:0138598587
SRK ST. James, Kudat
Produk : Chitosan & Akupoint
Bulan September 2004 disahkan mempunyai ketumbuhan dalam usus besar berukuran 2cm.
Mencoba pelbagai jenis rawatan tetapi tidak berkesan, akhirnya berputus asa.
Bergantung sepenuhnya kepada Ubat Penahan Sakit sementara menunggu ketumbuhan membesar dan dibedah.
Keajaiban berlaku apabila suami memberikan Chitosan. Ketumbuhan hilang setelah habis sebotol.
Doktor merasa amat hairan & mengesahkan tiada lagi sebarang ketumbuhan.

Nama : Kee Jiak Wang
Umur : 57 Tahun
Produk : Chitosan Capsule
Saya masuk wad selama 3 hari akibat kemalangan motosikal. Bahagian muka saya mengelami kecederaan teruk. Selepas keluar hospital saya mulai memakan kapsul Chiotosan, yaitu setiap 2 hari 2 kali, setiap kali 2 biji. Selain itu, saya juga mencampur-adukkan cuka dengan serbuk Chitosan dan sapu pada tempat Luka, sehari 3 kali. Tidak sangka saya menyapu sekali sahaja, luka sembuh dengan cepat, nanah tidak mengalir lagi. Keesokan hari, Kebanyakan paut sudah tanggal. Terima kasih Tianshi kerana produknya yang berkualiti tinggi telah mengurangkan kesakitan saya dan mengekalkan Air muka saya cantik tiada parut.

Saya memang berharap dapat mengenali Tianshi lebih awal. Kedua-dua belah mata saya pernah menjalani pembedahan, tetapi sampai sekarang penglihatan saya masih kabur. Selepas terapi, penglihatan saya sudah banyak pulih. Saya akan mula makankapsul Tong Chong Cao, Chitosan & The Antilip”. Datin Wahida

Puan Indum Aning
@ Odu Dangkaron
Tuaran
Produk : Akupoint & Teh Antiplemic Tea
Mengalami sakit lutut yang teruk sehinggakan tidak dapat menaiki tangga. Kini lutut telah pulih semula setelah dirawat dengan AKUPOINT oleh Uncle Tiens.

Nama : Chai Choon Sim (Tawau)
Umur : 28 Tahun
Telefon : 019 8033752
Produk : Acupoint Treasure, Chitosan & Tong Chong Cao (Cordyceps)

Terima kasih kepada Tiens. Badan saya menjadi gemuk bila mengambil ubat beguk .Tetapi kini, beguk saya telah sembuh selepas menggunakan Acupoint serta menggunakan produk Dong Tong Cho (Cordyceps) dan Chitosan. Kesakitan sewaktu datang haid juga telah hilang dengan bantuan Acupoint. Sudah tiga bulan saya tidak jumpa doktor”.


Saya sudah beberapa tahun menghidap migraine. Mengikut doktor, ini disebabkan oleh ketidakseimbangan darjah mata saya dan saya perlu memakai cermin mata untuk memperbaiki masalah ini.
Tetapi setelah memakai cermin mata, masalah ini masih berterusan. Di tahun kebelakangan ini,saya amat bergantung kepada Panadol untuk melegakan kesakitan tetapi tidak banyak berkesan. Saya bernasib baik dapat bertemu dengan Puan Lim. Dia memperkenalkan kapsul Tong Chong Cao (Cordyceps) dan mengajar saya menggunakan Acupoin Treasure.
Amat hairan, dalam masa seminggu migraine saya telah hilang, selesma sudah sembuh, pernafasan menjadi lancar dan tidak mengantuk lagi.
Apa yang penting ialah saya tidak perlu menggunakan Panadol lagi.

Nama : Chin Yin Shoon
Umur : 51 Tahun
Produk : Tong Chong Cao (Cordyceps) capsule,Spirulina,
Chitosan &High Calcium Sachet.

13 hb. Jun 2004, saya cedera parah kerana dikepit oleh 400 kotak paku. Saya koma 3 hari 3 malam. Doktor memberitahu bahawa saya perlu bergantung kepada sepasang tongkat ketiak untuk berjalan. Selepas pembedahan, rakan sekerja memperkenalkan banyak produk penjagaan kesihatan untuk saya, tetapi tidak berkesan. Pertengahan bulan Ogos, saya mula menggunakan produk Tianshi. Pagi makan 2 biji kapsul Tong chong Cao (Cordyceps), petang makan 2 biji kapsul siprulina, malam makan 2 biji kapsul Chitosan dan seuncang serbuk Nutrient kalsium Tinggi. Selepas 10 hari, keajaiban muncul, saya hanya perlu menggunakan sebatang tongkat ketiak untuk berjalan. Selepas 22 hari lagi, saya langsung tidak perlu bergantung kepada tongkat ketiak untuk berjalan. Oleh sebab itu, saya amat yakin kepada produk Tianshi.

Tidak ada komentar: