Sabtu, 05 April 2008

Kesaksian Pemakai 03

Nama : Eu Bee Hun
Umur : 36 tahun
Produk : Benefi Capsule, Dong Chong
Cao (Cordyceps) Capsule, Chitosan Capsule,
Spirulina Capsule & Antilip Tea
Beberapa tahun kebelakangan ini, tekanan kerja menyebabkan saya mengalami tekanan jiwa yang serius. Kerap-kali sakit kepala, insomnia menyebabkan saya hilang keupayaan kerja. Banyak wang telah digunakan untuk merawat penyakit, tetapi tidak banyak berkesan. Setiap hari saya kena makan ubat baru dapat tidur, jiwa saya hampir lumpuh. Mula-mulanya saya tidak percaya kepada produk Tianshi, tetapi demi kesihatan diri, saya telah membeli kapsul Benefi, kapsul Dong Chong Cao (Cordyceps), kapsul Chitosan, kapsul Spirulina dan The Antilip. Tidak sangka selepas saya menggunakan dalam satu jangka masa yang pendek, sakit kepala sudah lega, jiwa semakin sembuh, daya ingatan juga dipertingkatkan. Ribuan terima kasih kepada kawan saya yee Ah Lek kerana memperkenalkan produk yang baik kepada saya dan membolehkan saya sekali lagi memperolehi badan yang sehat.
Kesaksian Pemakai 01 4:20 am

Nama : Madam Liew
Asal : Tamparuli
Umur : 39 Tahun
H/P. : 016 8185298
Produk : Acupoint Treasure & Tong Chong Cao (Cordyceps)

Selama lima tahun saya mengalami pelbagai masalah kesihatan. Diantara lainnya adalah paru-paru berair, anemia, magrine, ampus, masalah injap jantung, tekanan darah rendah (100/50) dan haid yang berpanjangan sehingga 2 minggu. Selama itu saya selalu pitam. Saya telah mencuba pelbagai jenis perubatan dan kesan daripada ubat yang saya gunakan menyebabkan saya terketar-ketar.
Proses penyembuhan saya telah bermula dengan rawatan peyeimbangan Akupoint Treasure yang menyebabkan saya muntah dan pengsan. Setelah menggunakan 3 botol Tong chong Chao (Cordyceps) saya telah sembuh sepenuhnya. Terima kasih kepada TIENS!

Kesaksian Pemakai 01 4:14 am

Lim Ah Lay
54 Tahun
Klang, Selangor

Bermula 2001, saya sentiasa demam selesma, letih ,tidak bermaya, kurang berat badan dan batuk yang berterusan.
27hb. Febuari 2002, doktor mengesahkan saya menghidap penyakit tibi. Terpaksa memakan 14 biji pil setiap hari sehinggakan kencing saya berwarna merah, sentiasa letih & ingin tidur.
10hb. April 2004, mula memakan Dong Chong Cao (Cordyceps). Lepas sebotol, saya dapat bernafas dengan lebih selesa dan lebih bertenaga. Saya menambah Nutrient High Calcium lagi.
Sekarang saya begitu bersemangat dan doktor membenarkan saya berhenti memakan ubat hospital.

Kesaksian Pemakai 01 4:09 am
Nama : Ng Wee Kim
Umur : 48 Tahun
Produk : Tong Chong Cao
Kebelakangan tahun ini, hampir setiap 2 bulan saya menghidap penyakit batuk. Demi mengubati batuk, saya banyak kali melawati Doktor dan tabib cina, tetapi tidak berkesan. Selepas itu, saya banyak makan ubat batuk dan produk penjagaan kesihatan, tetapi juga tidak menyelesaikan masalah saya.

Nasib baik pada Febuari 2003, kawan saya memperkenalkan saya menggunakan produk Tianshi Kapsul Kapsul Tong Chong Cao, pagi dan malam masing-masing makan 2 biji. Sudah 10 bulan penyakit batuk tidak mengulangi. Saya ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan
Terima kasih kepada Kumpulan Tianshi kerana menghasilkanProduk yang begitu memanfaatkan.

Kesaksian Pemakai 01 3:56 am

Nama :Hue Koon Yau
H/P: 012 8107900
Taman Tinosan, Sandakan
Produk : Calcium, Cordyceps,
Tiens Hypotension Apparatus
& Acupoint

Mula menghadapi penyakit Darah Tinggi ketika berumur 41 tahun. Mengalami kesan sampingan ubat darah tinggi. Stroke pada 25/10/2004 ketika berumur 61 tahun. Tekanan darah 220/120.
Tidak dapat bangun dan sukar untuk bercakap. Menggunakan Tiens Hypotension Apparatus & Acupoint serta mengambil calcium sebanyak 11 kotak dan Cordyceps sebanyak 2 botol. Selepas 5 hari boleh bangun dan setelah 21/2 bulan kini sudah boleh menjalankan perniagaan seperti sediakala.

Kesaksian Pemakai 01 3:40 am

Cheh Sik Teng
40 Tahun
Butterworth, Penang

Keletihan dan tekanan kerja menyebabkan saya menghidap pelbagai penyakit. Seluruh sendi saya sentiasa sakit, tidak bersemangat, insomnia, muka penuh dengan jerawat dan bintik-bintik hitam, kulit gatal.

Masalah kesihatan saya selesai dengan memakan Nutrien Kalsium Tinggi, Cordyceps dan Mayfairer.
Kini , saya lebih bersemangat, tidur dengan nyenyak, sendi tidak sakit lagi dan jerawat di muka sudah hilang.

Kini saya mencapai pengedar 6 bintang kerana semua orang yang mengenali saya kagum dengan keberkesanan produk Tiens.
Kesaksian Pemakai 01 3:26 am

Nama : Wong Xiau Ying
Umur : 9 Tahun
Produk : Calcium & Spirulina

Kesakitan di kedua-dua belah mata menyebabkan bahagian atas dan bawah kedua-dua belah mata anak perempuan saya bengkak dan merah. Selain daripada itu kegatalan menyebabkan kulit keluar Nanah, perpecahan kulit dan sakit erut juga merungsingkan dia. Masalah kulit muncul di kedua-dua belah kaki dan tangannya. Sebelum menggunakan produk Tianshi, masalah ini hampir berlaku setiap bulan. Dia biasa makan multi vitamin kanak-kanak dari syarikat jualan langsung lain, malangnya tidak berkesan. Tetapi selepas dia memakan serbuk Nutrient Kalsium Tinggi dan kapsul Spirulina Tianshi, masalah di atas tidak muncul lagi. Saya amat berterima kasih kepada ‘up-line’ saya kerana memperkenalkan produk Tianshi yang berkualiti tinggi kepada saya.

Tidak ada komentar: